UAB „Utenos vandenys“ grįžta prie tiesioginio klientų aptarnavimo
Spausdinti2020-06-16
Atšaukus karantiną šalyje, nuo birželio 17 d. UAB „Utenos vandenys“ klientus aptarnaus įprasta tvarka. Atsižvelgiant į tai, kad šalyje pratęsta valstybės lygio ekstremali situacija, kontaktinio aptarnavimo metu klientams rekomenduojama laikytis saugos ir sveikatos reikalavimų.
Siekiant saugumo, siūlome dėvėti apsaugines kaukes arba apsaugines veido priemones, dengiančias nosį ir burną, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo (kosėti ar čiaudėti prisidengus vienkartine servetėle arba į sulenktos alkūnės vidinę pusę). Laukiant konsultacijos, laikytis saugaus, ne mažesnio kaip 1 metro atstumo nuo kito asmens. Vienu metu bus aptarnaujamas tik vienas asmuo.
Tikimės, kad lankytojai bus sąmoningi ir sirgdami ar būdami privalomoje saviizoliacijoje, nesilankys įmonėje, o iškilusius klausimus spręs nuotoliniu būdu.
UAB „Utenos vandenys“ pataria savo klientams ir toliau rinktis nuotolinį aptarnavimą ir įmonę atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina. Prašome kreiptis šiais kontaktais: tel. (8 389) 65 095 arba el. paštu info@utenosvandenys.lt
Paskutinė atnaujinimo data: 2020-06-16 12:59