Keičiasi gyventojų aptarnavimas dėl koronaviruso grėsmės
Spausdinti2020-12-14
Įmonė, siekdama užkirsti koronoviruso plitimą, nuo š. m. gruodžio 16 d. stabdo įmokų surinkimą įmonės Abonentų aptarnavimo skyriuje ir klientų aptarnavimą įmonės patalpose.
Atsiskaitymus galite atlikti naudodamiesi elektronine bankininkyste, Perlo terminaluose, prekybos centro „Maxima“ kasose, Lietuvos pašto skyriuose, Lietuvos spauda kioskuose, Utenos butų ūkio kasose, savitarnos svetinėse „Ignitis“, „Viena sąskaita“, Elektroninės bendrosios sąskaitos sistemoje (EBSS).
Įmonė taip pat stabdo šalto vandens skaitiklių, esančių privačiose patalpose pas gyventojus, kontrolinius tikrinimus bei keitimus metrologinei patikrai.
Gyventojus, norinčius sužinoti kaip prisijungti prie vandentiekio ir nuotekų tinklų arba pateikti prisijungimui prašymus, prašome susisiekti nuotoliniu būdu: tel. (8-389) 65095, 8-611-52606 arba elektroniniu paštu info@utenosvandenys.lt
Norėdami sužinoti, kokius dokumentus reikia pateikti norinti prisijungti prie tinklų, skaitykite skyrių Kaip tapti UAB „Utenos vandenys“ klientu?
Kitais klausimais kreiptis skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonų numeriais.
Apie įprastą darbų tvarkos atnaujinimą informuosime atskiru pranešimu.
Paskutinė atnaujinimo data: 2020-12-14 10:58